FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Poradnik Dla Paladyna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Xemidra
Maniak komputerowy


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 13:47, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Paladyn i wszystko, co z nim związane.
Jak zacząć?
Najpierw trzeba przejść Rookgard. Nie popełnijcie błędu jakim jest trening Distance Fighting na Rooku. Skille w broni dystansowej robi się znacznie szybciej na mainie niz na rooku. Gdy już będziemy na Mainlandzie zbierzmy trochę sperow i kupmy tarcze (na początek dobra bedzie Dwarven). Z lekkim wyposażeniem możemy zacząć podbijać świat tibijski
Od jakich potworków zaczynać:
Trolle, Waspy, Bugi, Wolfy, Orki, Minosy i tym podobne.
Dobrym miejscem na rozwinięcie paladyna są okolice AB. Trolle pod AB, wierza Waspów na zachód od AB i dalej Zamek gdzie możemy spotkać Orki, Orki warriory,Orki Spearmany, Minosy, Dwarfy i Trolle. Gdy będziemy trenować skille właśnie w Zamku, róbmy jednocześnie lootbagi, co pozwoli nam na zakup lepszego eq i amunicji. Gdy osiągniemy około 13 lvl możemy udać się do kopalni Dwarfów. Mnóstwo rotów i dwarfów pozwoli nam szybko rozwinąć lvl i skille. Im będziemy bardziej rozwinięci, możemy schodzić coraz głębiej kopalni, by spróbować zmierzyć się z Soldierami a nawet Guardami (oczywiście zmieńcie Spery na łuk a nawet kusze). Ogólnie kopalnie Dwarfów to bardzo dobre miejsce na zarobek dla każdej profesji, więc nie powinniście narzekać na brak funduszy.
Po zrobieniu lvl 16+ trzeba trochę potrenować, jak to robić by było jak najbardziej skuteczne:
Najlepiej trenować swoje umiejętności z innym graczem o podobnych skillach. Zakładamy na siebie jak najlepszy eq, ponieważ do trenowania musimy używać sperów, które zadają bardzo duże obrażenia jak na broń przeznaczoną do treningu.
Niektórzy gracze uważają, że rozwijanie shieldingu u paladyna mija się z celem. Otóż nie. Paladyn z dobrym shieldingiem dostaje mniejsze obrażenia, a także może blokować różne, mocniejsze potwory (np: Hero)
Żeby podczas treningu rósł nam także Shielding, musimy wziąć do pomocy jakieś słabe potworki (raty, bugi, trolle). Najlepiej dwa.
Jeśli nie możemy znaleźć nikogo chętnego do treningu, poprośmy jakiegoś Sorca aby przywołał nam Monka. Ghul raczej odpada, ponieważ przez naszą nieuwagę szybko może zginąć. Leczy się stanowczo wolniej niż monk, którego przy dobrych skillach także możemy zabić dość szybko
Gdy już wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik, pozostaje nam tylko czekać i podnosić mozolnie spery. Pierwsze 60 skilli robi się dosyć szybko, więc jak najbardziej polecam trening
Przy Distance Fighting 50+ możemy wziąć kuszę i udać się na mass hunt Dwarf Guardów. Rewelacyjny exp, dużo lootu, z którego zrobimy lootbag i dosyć bezpiecznie. Guardy możemy zabijać do upadłego, aż nam się nie znudzą. Niektórzy gracze huntują guardy aż do lvl 50.
Wielu paladynów, którzy nie są narażeni na lagi, chodzi expić na PoH (zobacz na mapkę jeśli nie wiesz gdzie to jest).
Jednak to wy musicie zdecydować, na jakim terenie czujecie się najlepiej. Mi pozostaje tylko życzyć miłego grania, wysokiego lvlu i dobrych skilli.

Popularne potwory z przeznaczeniem dla Paladynów: Pierwsza liczba to lvl przy którym możecie bić danego potworka bez większego zagrożenia. Liczba w nawiasie to skill w dystansie.
Giant Spider: 30+ (65+)
Dwarf Guard: 15+ (dowolne)// W przypadku mass huntu: 25+ (50+)
Dragon: 25+ (60+)//W przypadku mass huntu: 40+ (70+) + przyda się 15 mlvl
Dragon Lord: 70+ (85+) +15mlvl
Hero: (50+) (80+)
Black Knight: 70+ (85+) +15mlvl
Behemot: 90?+ (90+) +15mlvl
Orc Berserker, Leader: 25+ (50+)// W przypadku mass huntu: 30/35+ (65+)
Cyclop: 10+ (40+)// W przypadku mass huntu: 20+ (50+)
Demon Skeleton: 12+ (50+)// W przypadku mass huntu: 25+ (65+)
Necromancer: 40+ (70+) +15mlvl// W przypadku mass huntu: 60+ (85+) +15mlvl

Mapka z kopalniami znajdującymi sie niedaleko Kazordoon:

1-4 - Roty, Dwarfy, Dwarfy Soldiery, Dwarfy Guardy, Poison Spidery.
5 -Roty, Dwarfy, Dwarfy Soldiery, Dwarfy Guardy, Poison Spidery, 3 Gsy
6 - Roty, Dwarfy, Dwarfy Soldiery, Dwarfy Guardy, Poison Spidery, Dwarfy Geomancery.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pojarson
Administrator


Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: AB'Dendriel

PostWysłany: Nie 14:19, 24 Cze 2007 Powrót do góry

Czy ja wiem czy Pall na 70+ dopiero moze chodzic na dl'e????
Ja bylem na solo na 52 chyba...
Masz slabe zrudla do kopiowania poradnikuw...
Zobaczmy co inni powiedza ja daje 3/10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiepowa
Administrator


Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Thais

PostWysłany: Śro 8:46, 27 Cze 2007 Powrót do góry

Hmm wątpię czy pall ubije hero na 50 lvl ocena jest nastempujonca 4/10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin